So much to do, so little time...

Jag vet, jag är dålig på att uppdatera buhu, blogga kanske inte är min grej ?
Fast har ju min andra blogg som jag brukar uppdatera varje dag kanske därför jag glömmer denna?
Ohh jag e sååå dålig ! Ska börja blogga varje dag nu (FÖRSÖKA) haha vi får se hur det kommer gå.

Ialllafall, har väldigt mycket att göra just nu, sista året, massa läxor och inlämningar plus massa annat skit som kommer imellan skolan. Fick reda på massa saker nyligen om mitt ex och det fick mig o må skit, tack o lov så har jag en väldigt speciell person vid min sida (dock vääääldigt låångt bort) som är där för mig, jag vet verkligen inte vad jag skulle ha gjort utan honom.

Livet rullar på dock, och våren är här, det får mig att må bra.

Ska man skaffa lugg igen? Hmm...



Siara xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0