Kakor och te

Sitter i min ensamhet och äter kakor, vilket är bra för då blir det ju mer kakor för mig, eller ?! :)

Hade en väldigt seg dag faktiskt, vaknade vid vid 11 på morgonen, brukar alltid vakna sent hos pojvännen, han får mig att vara lat ibland ! Jag åkte iväg till skolan direkt efter, hann inte ens äta frukost fick överleva till lunchen, vilket inte var så mättande med bara en BAGUETTE ?! Jag ville verkligen ha något med kött i, KÖTT ska det vara.

Efter skolan var jag med Melissa, gick runt i stan en stund och käkade senare på thai mat. Efteråt gick vi hem till mig, mitt rum va katastrof så jag städade direkt efter hon hade gått hem, städade i flera timmar, blev färdig nyss, är skittrött. Därför firade jag det med kakor och te, tycker jag förtjänar det ;) eller ?

Siara xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0