Long time no see

I know I know It's been a while, school's been a pain in the ass but I'm baaaack !

Såå vart ska jag börja ? Hmm i fredags var jag ute och firade min älskade kompis som fyllde 20 :) det var skoj synd bara att ingen tog med KAMERA !!! Så jävla segt och mobilbilder, ingen ide säger jag ba...men aja vad ska man göra, as long as we remember that night, everything is gonna be alright :)

Här har ni en bild på min outfit jag hade på mig den kvällen, bilden e dålig kvalité tyvärr sorry !





We like attitude !




Ma hawt shoooes ;)


Siara xoxo


Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; jag med , så jäkla fina bilde r!

2011-03-22 @ 15:59:42
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0