1 år senare...Los Angeles.

 
Känner mig så hemsk. Det har gått nästan ett år och jag har inte uppdaterat en ända gång! Blogga på svenska funkar inte för mig helt enkelt! Men får la bli van *suck*. Vart ska jag börja? Jo, kan börja med att man inte bor i Sverige längre. Har flyttat till Kalifornien, Los Angeles. Lång historia, låt mig säga att jag ville bort från Sverige och ut på äventyr. So, here I am. Har varit här i över 6 månader redan och jag känner mig redan hemma. Dock saknar jag familjen och vännerna. Kommer hälsa på dom på sommaren. Det är natt här medans det är lunchtid i Sverige. Saknar knäckebröd och kaviar. Väldigt svenskt haha! Måste berätta om Vegas under veckan. Var där på min 21 års födelsedag. Kändes som att jag fyllde 18 all over again. 
 
 
 
 
Jag och Jackson i Vegas. Ingen höjdare på black jack LOL!
 
 
Siara xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0